سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصولگرایان فراگیر می خواهند هویت اصلاح طلبی را مصادره کنند!

ر

روزنامه کیهان روز شنبه 20 بهمن ماه

خبر ویژه

«اصولگرایان فراگیر» می خواهند هویت اصلاح طلبی را مصادره کنند!

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در مورد مصادره هویت اصلاح طلبی از سوی گروهی که آنان را «اصولگرایان فراگیر» نامید هشدار داد!

حسین مرعشی روز پنجشنبه با انتشار یادداشتی در روزنامه اعتماد بدون آنکه توضیح دهد کدام عنصر واجد ارزش در هویت مدعیان اصلاحات طمع مصادره آن را ایجاد می کند تمایلات مدعیان اصلاحات را به اصولگرایان منتسب نمود و اظهار داشت:«اصولگرایان فراگیر مانند رضایی و قالیباف مترصد فرصت هستند که وارد قدرت شوند.» وی ادامه داد:«در صورت تحریم انتخابات، اصلاح طلبان فرصت می دهند هویت اصلاح طلبی توسط اصولگرایان مصادره شود. [اصولگرایان فراگیر] جمعی اصولگرا در سایه هستند تا این اشتباه رخ دهد و اصلاح طلبی را به نفع خود مصادره نمایند. مخالفت این گروه با دولت تاکتیکی و مخالفت با شخص احمدی نژاد بر سر تقسیم قدرت است. اما اصلاح طلبان با افکار احمدی نژاد مشکل دارند نه با شخص او!»

ظاهراً مدعیان اصلاح طلبی در مورد قیمت متاع فاقد ارزش خود که بارها از سوی ملت رشید ایران نیز پس زده شده است دچار توهم شده و تصور می کنند که اصولگرایان دچار این اشتباه استراتژیک خواهند شد که چهره منور اصولگرایی را با نقاب تاریک مدعیان اصلاحات مخدوش نمایند!